"Etykieta Biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji" to książka będąca praktycznym zestawem porad na każdą okazję, od spotkań biznesowych, przez sposób prowadzenia rozmów telefonicznych i korespondencji, po przyjęcia na stojąco i przy stole. Jej autorka, Irena Kamińska – Radomska, znana jest szerszej publiczności z programu "Projekt Lady", w którym wiedzą na temat etykiety dzieli się z młodymi, niepokornymi dziewczynami.
REKLAMA
W procesie komunikacji ważne jest, aby obie strony mówiły tym samym językiem. Tylko tak może dojść do porozumienia. Dotyczy to w równym stopniu omawianych spraw merytorycznych, co sposobu, w jaki są one przekazywane, a zatem biznesowego savoir vivre'u. Książka Kamińskiej to doskonała encyklopedia wiedzy, swoisty słownik, który pozwoli ludziom biznesu przyswoić język etykiety i wprawnie porozumiewać się w nim na całym świecie. Rozumieć go i być rozumianym.
W książce, wydanej przez Wydawnictwo Studio EMKA, Irena Kamińska przybliża zasady dotyczące dobory stroju, odczytywania mowy ciała i poruszania się w świecie biznesu w obliczu zmian światopoglądowych, w tym zrównania postrzegania kobiet i mężczyzn. Autorka doradza, jak zachować się w konkretnych sytuacjach związanych z tymi zmianami, ale także prowokuje do rozmów o tym, jak urządzić idealne przyjęcie.
Oto, co o książce sądzą jej recenzenci:
W biznesie nie ma mężczyzn i kobiet. Są partnerzy, którzy powinni grać według tych samych zasad. Książka Ireny Kamińskiej – Radomskiej jest instrukcją do równej gry, mówi Małgorzata Rozenek – Majdan.
Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji to doskonały przewodnik dla wszystkich, którzy pragną w świadomy sposób funkcjonować w swoim otoczeniu zawodowym, zachowując spójność przekazu na każdym poziomie komunikacji, Agata Tanter, redaktor naczelna LaMode.info
Irena Kamińska - Radomska od ponad dwudziestu lat zmienia świat biznesu, w którym można grać fair, ale trzeba znać zasady. Etykieta biznesu jest nieocenionym kompendium tej wiedzy, Filip Chajzer
Dr Irena Kamińska – Radomska jest dla mnie od wielu lat nieocenionym wsparciem w dziedzinie szeroko rozumianej etykiety. Nie jeden raz telefonowałem do niej z pytaniami, jak się zachować w rozmaitych egzotycznych okolicznościach. Ta książka stanowi fundament wiedzy na temat etykiety, Piotr Zielonka, profesor SGGW, kierownik studiów podyplomowych Psychologia Biznesu dla Menedżerów na Akademii Leona Koźmińskiego.
O AUTORCE
DR Irena Radomska – Kamińska wykładowca i trener, założycielka firmy szkoleniowej The Protocol School of Poland. Wiedzę z zakresu międzynarodowego protokołu i etykiety biznesu oraz wystąpień publicznych zdobywała w Waszyngtonie pod okiem uznanych ekspertów , m.in. u Jonathana Mollera – szefa protokołu Białego Domu, uzyskując certyfikat
i międzynarodową licencję. Przeszkoliła kilkadziesiąt tysięcy osób z zakresu komunikacji międzyludzkiej, etykiety biznesu, dress code’u, międzykulturowego protokołu oraz wystąpień publicznych. Autorka i współautorka kilkuset artykułów oraz pięciu książek.
Gość/Ekspert TVN, TVN24, TVN24Bis, TVP1, TVP2, TVP INFO, Polsat News, RMF FM, Radiowej Trójki, Radia RDC, Programu i Polskiego Radia, Polskiego Radia 24, Polskiego Radia 1030 Chicago. Mentorka w cyklicznym programie TVN Projekt Lady. Prowadzi zajęcia
z komunikacji międzykulturowej oraz protokołu dyplomatycznego dla studentów z całego świata.
Komentarze
Zostaw komentarz